Нещодавно ми розповіли, що таке Bug і Bug Report у тестуванні. Сьогодні поговоримо докладніше про Bug Report і його поля.
Існують обов’язкові поля для баг репорта і необов’язкові. У цій статті ми на прикладах розберемо поля, обов’язкові для Bug Report.
Обов’язкові для Bug Report поля:
- Summary.
- Priority.
- Severity.
- Description.
- Attachments.
Що таке Summary?
Summary — лаконічний опис баг репорту, в якому відображається достатньо інформації для розуміння, в чому полягає проблема. Ми розглянемо два приклади: з гарним Summary і поганим.
Гарний приклад: неможливо натиснути кнопку Save при довгому описі у полі вводу Name на сторінці Home.
Поганий приклад: неможливо натиснути кнопку Save.
У гарному прикладі зрозуміло, на якій сторніці знаходиться кнопка Save на відміну від поганого прикладу. Також там добре описана причина, з якої кнопку неможливо натиснути.
Що таке Priority?
Priority — це пріоритет бага. Він показує нам, як сильно помилка впливає на проєкт і як швидко баг має бути виправлено. Саме тому пріоритет зазвичай вказують Team Lead, Project Manager або Замовнк.
Існує 4 типи пріоритету:
- Highest (P0): баг потрібно виправити якомога раніше.
- High (P1): баг потрібно виправити, але не так терміново, як за найвищого пріоритету.
- Normal (P2): баг необхідно виправити, якщо немає вищих пріоритетів.
- Low (P3): баг було б непогано виправити, якщо немає вищих пріоритетів.
Що таке Severity?
Severity — це показник того, наскільки баг заважає очікуваній роботі системи або компонента. І цей показник вказує тестувальник.
Severity також поділяється на 4 типи:
- Blocker: баг заважає функціонувати всій системі в цілому.
- Critical: баг заважає функціонувати деяким частинам системи, але не всій системі.
- Major: баг заважає функціонувати певній ізольованій частині системи.
- Minor: баг не заважає функціонуванню частини системи або всієї системи.
Приклад: припустимо, ми «розробляємо» паркан. Завтра у нас має бути демо для замовника, а сьогодні тестувальник побачив, що хтось написав на нашому новенькому паркані погане слово. Severity такого бага буде вкрай низьким (Minor), так як на основну мету паркану напис ніяк не впливає. Priority, в свою чергу, буде найвищим (Highest), оскільки рейтинг замовника порівняно з його сусідами (конкурентами) різко впаде.
Що таке Description?
Description — це опис кроків для відтворення бага. Окрім кроків, може містити також передумови і постумови. Все це необхідно для того, щоб розробник якнайшвидше зрозумів в чому проблема і почав її вирішувати.
Що таке Attachments?
Attachments — це файли, які доводять існування і допомагають ідентифікувати баг. Це можуть бути як запити до БД, так і скріншоти або відеозапис, як відтворюється баг.