Програми EPAM University тепер і в Польщі! Junior Java Online Program відкрила свій перший набір в липні 2020. Ця програма розроблена для талановитих студентів технічних спеціальностей і збере в онлайн форматі учасників з Кракова, Гданська, Варшави, Вроцлава, Катовіце та інших міст Польщі.
Виклики, з якими ми зіткнулися в 2020 році, стали стимулом для розробки і впровадження нових стратегій та підходів до реалізації навчальних програм ЕРАМ. Трансформація освітніх сервісів компаніїї набуває глобального характеру.
Максим Почебут, керівник освітніх програм ЕРАМ в Центральній та Східній Європі:
Запорука успіху в новій реальності — це гнучкість, готовність зустрітися віч-на-віч з викликами часу, масштабування кросс-локаційного співробітництва в рамках компанії та обмін досвідом для досягнення ще вищих результатів. Ми об’єднуємо напрацювання ряду країн задля того, щоб вивести наші освітні програми на якісно новий рівень.
У 2020 році стартувала робота над новим спільним проектом, до якого залучені експерти ЕРАМ з Польщі та України. Цей проект має на меті допомогти вищим навчальним закладам у розвитку молодих талантів шляхом співпраці з EPAM University. Запуск нового очного курсу був запланований на поточний рік, однак, реальність внесла свої коригування.
Перетворюючі труднощі на переваги, команда створила першу програму для джуніорів Junior Java Online Program, старт якої відбудеться у вересні. Програма орієнтована на талановитих новачків у програмуванні, які не мають досвіду роботи і є своєрідним підготовчим етапом для переходу на більш високий рівень. Пілотний проект розраховано на групу до 50 слухачів.
Кандидатам, що успішно завершили програму, буде надано ряд можливостей для подальшого навчання в компанії, зокрема, вступ до ЕРАМ Java Academy, яка відмінно зарекомендувала себе у Польщі.
Адам Щеблевський, координатор проекту Java Academy, Senior Software Engineering manager:
Java Academy надає слухачам унікальну можливість прокачати технічні навички під керівництвом і наставництвом висококваліфікованих викладачів. Тренінг проходить в режимі повноцінного робочого дня на базі компанії. Він сфокусований на отриманні практичного досвіду та вдосконаленні навичок програмування. Наша цільова аудиторія включає як студентів, що мають в своєму активі досвід роботи на проектах, так і спеціалістів, які обіймають позиції рівня «джуніор» і шукають можливості для подальшого кар’єрного та професійного зростання. Під час навчання в Java Academy слухачі відпрацьовують інженерні навички у невеликих групах чисельністю 10-15 осіб під керівництвом досвідченого наставника.
Томаш Борек, Lead Training and Development Specialist:
Навчання в Java Academy потребує чималих зусиль. Програма надзвичайно інтенсивна і включає не лише огляд базових понять, але й глибоко й всебічно занурює слухачів у різноманітні аспекти програмування. Можна без перебільшення стверджувати, що бути студентом Java Academy набагато складніше, ніж працювати на проекті.
Junior Java Online Program допоможе кандидатам підготуватися до більш просунутого рівня, а також зрозуміти, чи дійсно їх цікавить програмування мовою Java в якості майбутньої професії.
Мета обох програм — заповнити прогалини в університетській освіті. Також — і це не менш важливо — вони пропонують шанс розірвати зачароване коло «немає досвіду — немає роботи, немає роботи — немає досвіду» завдяки великій кількості практичних занять, на яких слухачі працюють над індивідуальними та груповими проектами.
Унікальні особливості локальних ринків, на яких представлено компанію ЕРАМ, призвели до формування різних підходів до освітніх програм, — розповідає Максим Почебут. — Наша мета — об’єднати кращі підходи та практики, щоб спільно досягти ще більш вагомих результатів. Сильна сторона експертів освітніх програм EPAM Poland — висококласна індивідуальна робота з кожним студентом програми Java Academy. Випускники цієї програми — справжні професіонали вищого гатунку з вражаючим досвідом проектної роботи. Серед сильних сторін колег з України — чималий досвід роботи з широкою аудиторією потенційних кандидатів, що дозволяє ідентифікувати та залучити велику кількість молодих талантів на ранніх стадіях їх професійного розвитку та допомогти їм опанувати затребувані навички. Поєднуючи ці напрацювання, ми створюємо навчальний процес повного циклу».